Friday, January 18, 2013

ANUGERAH TUHAN PADA KAMI

Rupa2nya itu anugerah tuhan pd kami,amanah Allah.
memang pd mulanyrg yg paling takut jika ir2 berlaku.Ya mAllah......dugaan apakah ini?Sanggupkah nak hadapi ni?mcmana? pelbg spekulasi bermain di minda,nak nangis rase.WHY ?nape kami? tp dgn doa solat doa solat doa solat yasin yasin yasin dll akhirnya aku redha ketentuan ALLAH.semuanya datang drnya.kami telah berusaha berikhtiar dan mcm2 lg,bukannya membiarkan aje dan bukan juga berserah mcm tu aje.bukan tak mau terima tp berhati2,tp sekarang mmg ku berserah pdnya 100% tp doa ku masih lg sama..........jika ini anugerah & amanah ALLAH untuk kami........aku bersedia.........aku terima........aku akan hadap walaupun sukar,tp hingga waktu aku meng update kan blog aku ini aku sudah rasekan sangat sangat sangat bersyukur krn anugerahmu ya ALLAH .TQ ALLAH coz anugerah mu pada kami membuatkan kami bertambah bahagia.

No comments:

Post a Comment